Mokyklos direktoriaus 2019-2020m.m. užduotys

 

 

 


 

 

Anos Kločkienės 2020 METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

 

2020 metų užduotys

 

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

9.1. Stiprinti mokytojų gerosios patirties sklaidą.

Mokytojai mokosi drauge ir vieni iš kitų. Gerėja pamokų kokybė.

Per 2020 m. organizuoti 2 – 3 mokymus. Visi mokytojai per metus praves ne mažiau kaip 2 atviras pamokas.

9.2. Tobulinti mokyklos edukacines aplinkas.

Kintanti ir nuolat atsinaujinanti ugdymo aplinka (kabinetai, atviros ir kuriamos naujos erdvės, mokyklos aplinka) kuria šiuolaikišką mokyklą.

 

Mokyklos paprastojo remonto projekto įgyvendinimo siekimas kartu su ugdymo turinio gilinimu prisidės prie geros mokyklos koncepcijos įgyvendinimo.

 

9.3. Tobulinti savo asmeninę profesinę kompetenciją. 

Dalyvauti ne  mažiau kaip 3 mokymuose, seminaruose.

Mokymų, seminarų pažymėjimai.

9.4. Gerinti ugdymo kokybę.

Vykdoma individualios mokinių pažangos stebėsena.

Mokinių individualios pažangos stebėsenos aprašas tobulintas, priimti sprendimai dėl mokinio individualios pažangos stebėsenos 1- 8 klasėse. Dalykų mokytojai asmeninę pažangą aptaria kartą per trimestrą.

9.5.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

ŠALČININKŲ R. ČIUŽIAKAMPIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS LAIKINAI   

               EINANČIOS DIREKTORĖS PAREIGAS ANOS KLOČKIENĖS   

                                                      2019 M. UŽDUOTYS

 

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai

1. Užtikrinti kokybišką ir efektyvų mokyklos veiklos valdymą.

Mokyklos veiklą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų įgyvendinimas.

Atnaujinti mokyklos veiklos dokumentai, susiję su Mokytojų etatinio darbo apmokėjimo įvedimu (pareigybių aprašai, darbo sutartys ir t.t.) ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių mokyklos veiklą, pakeitimais.

2. Išanalizuoti situacija ir parengti projektą dėl ikimokyklinio, priešmokyklinio grupių ir klasių komplektacija 2019/2020 m. m. 

Mokyklos bendruomenė įtraukiama į situacijos analize.

Pateikti Šalčininkų rajono savivaldybės administracijai ikimokyklinio, priešmokyklinio grupių ir klasių komplektacija 2019/2020 m. m.

3. Stiprinti partneryste ir bendradarbiavimu grįstus santykius.

Stiprinama partnerystė ir bendruomeniškumas.

Suorganizuoti 2-3 renginiai su socialiniais partneriais.

 

Pasirašyta bent 1 bendradarbiavimo sutartis.

4.  Didinti tėvų įsitraukimą į mokinio individualios pažangos gerinimą.

55 proc. tėvų  aktyviai dalyvaus  mokyklos veiklose.

Organizuotos 2 paskaitos  tėvams (rugsėjo –spalio mėn.).

5.    Siekti, kad 5 proc. mokytojų dalintųsi gerąją aktyvios pamokos organizavimo patirtimi savivaldybėje (pokyčio projektas „Lyderių laikas 3“).

Didės mokytojų atsakomybė už profesinės veiklos rezultatus

Bus pravestos bent 2 atviros pamokos.

 

Ne mažiau kaip 5 % mokytojų vykdys gerosios patirties sklaidą.

 

     

__________________________________________________