Planavimo dokumentai
- Informacija
- Kategorija: Sample Data-Articles
- Paskelbta: Antradienis, 2017 balandžio 18 10:49
- Autorius Super User
- Peržiūros: 856
Mokyklos veiklos planas 2021-2022 m.m.
P R O J E K T A S
ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS
ČIUŽIAKAMPIO PAGRINDINĖ MOKYKLA
MOKYKLOS VEIKLOS
P R O G R A M A
2021\2022 m. m.
PATVIRTINTA:
Mokyklos direktoriaus įsakymas
2021-08- 27 Nr. V-22
ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS
ČIUŽIAKAMPIO PAGRINDINĖ MOKYKLA
MOKYKLOS VEIKLOS
P R O G R A M A
2021\2022 m. m.
2021-2022 m. m. Mokyklos veiklos planas sudarytas vadovaujantis mokyklos Strateginiu planu 2021-2023 m., 2020-2021 m. m. atlikto mokyklos įsivertinimo medžiaga, 2020-2021 m. m. Mokyklos veiklos programos įgyvendinimo analize.
2020-2021 M. M. ANALIZĖ
2020\2021 m. m. mokyklą lankė 55 moksleiviai. Mokinių skaičiaus kaita per pastaruosius 2 metus rodo pradinių klasių mokinių mažėjimą ir atitinkamai bendrą mokinių skaičiaus mažėjimą. Pagrindinio ugdymo I-ąją dalį baigė 5 mokiniai (100%).
Po pamokų buvo organizuotas neformalus ugdymas. Mokykloje veikė 4 būreliai : „Jaunųjų skaitytojų būrelis“ , „Vikrus, stiprus, drąsus“ - sporto būrelis ir „Linksmos natos“ , „Kartu su ortografiją“. Mokiniai noriai lankė NVŠ organizuota programą : „Šachmatai kaip gyvenimo pagrindas“. Neformaliojo švietimo veikloje dalyvavo 92,3% mokinių – NVŠ programose, mokykloje organizuojamose būreliuose .
Mokyklos pedagogai aktyviai dalyvavo, įgyvendinant numatytas ugdymo programas, pagal numatytus normatyvus ir turimas lėšas kėlė kvalifikaciją.
Mokytojai vedė atviras pamokas ir veiklas, dalinosi darbo patirtimi. Vestų pamokų aptarimas mokė išklausyti, išgirsti, argumentuotai vertinti vieni kitus, dalintis ir perimti pozityvią patirtį, mokytis iš daromų klaidų. Buvo organizuotos atviros integruotos pamokos, tokios kaip: " How sport improves our learning" ; „Gimtosios kalbos ir bibliotekininko pamokos“. Buvo vykdoma nuosekli metodinė veikla: organizuotos metodinės savaitės, mokiniai pamokose skatinami įsivertinti savo gebėjimus. Patobulintas ir patvirtintas „ Mokinių individualios pažangos stebėsenos aprašas“ 2020 m. lapkričio 6 d. mokyklos direktoriaus įsak. Nr. V- 72 .
Mokyklos direktorė aktyviai kėlė savo kvalifikaciją, Mokykla kryptingai ir savitai kurė savo įvaizdį vietos bendruomenėje. Operatyviai talpinama informacija mokyklos svetainėje apie mokyklos veiklą, mokinių pasiekimus, dalyvavimą projektuose, edukaciniuose renginiuose. Mažinant atskirtį tarp bendruomenės narių , buvo organizuoti bendri renginiai : „ Sienelių diena“, Vasario 16 d. minėjimas, deja , dėl susiklosčiusios nepalankios epidemiologinės situacijos ir paskelbto karantino šalyje, daug suplanuotų renginių neįvyko. Sklandžiai vyko bendradarbiavimas su visuomenės sveikatos specialiste Olga Gražulienę , mokiniams buvo pravestos pamokos - praktiniai užsiėmimai :„Mes panašūs, bet kartu ir skirtingi“; „Mano švarios rankytės“; “Sveiki Dantukai“; „Mano švaros dėžutė“. Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Šalčininkų rajono policijos komisariato Veiklos skyriaus vyr. tyrėja O. Jasiukaitė moksleiviams skaitė pranešimą : „Mano saugus kelias į mokyklą“ .
Mokykloje buvo pilnai atnaujintos priešmokyklinės gr. patalpos, atnaujntos grindys, sienos, lūbos , šviestuvai, baldai: lovos, spintelės, sekcijos, nupirktas ir bibliotekos komplektas mažiesiems . Pilnai atnaujintas chemijos kabinetas, klasėse baldai, grindys, mokinių stalai . Atnaujinome ir edukacines erdves lauke, nupirkti 3 lauko kompleksai. Bedra suma atliktų remonto darbų : 3436 eur, įsigytų baldų : 9977 eur, IKT kompiuterinė įrangos atnaujinimas: 9294 eur, ir lauko edukacinės erdvės: 8699 eur.
Mokykla sėkmingai susitvarkė su nuotoliniu ugdymu. Buvo patvirtintas nuotolinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašas ,2020 m. Kovo 19 d. Įsakymo Nr. V- 16, kuris leido mokytojams efektyviau vykdyti ugdymą epidemijos sąlygomis.
Mokykloje pilnai parengta ir patvirtinta Šalčininkų r. Čiužiakampio pagrindinės mokyklos kontrolės politika 2020 m. Gruodžio 29 d. Įsakymu nr. V-86 , kuri leidžia laiku atsakingiems asmenims tinkamai sukurti ir palaikyti vidaus kontrolės funkcionavimą subjekte.
Mokykloje buvo gerai organizuotas:
- Vaikų pavėžėjimas į mokyklą (visi).
- nemokamas maitinimas ( 23 mokinių buvo maitinami nemokamai);
- Organizuojamos mokinių pažintinės kelionės: į Jašiūnų Balinskio dvarą, į Paulavos respubliką.
Stipriosios pusės:
- Visi mokiniai iki 16 metų lanko mokyklą.
- Geras mokyklos mikroklimatas (moksleiviai noriai ateina į mokyklą, mokytojų ir vaikų
santykiai geri, moksleiviai saugūs mokykloje).
- Aplinkos svetingumas ( daug gėlių, gerai prižiūrima aplinka, dažnai lankosi svečiai).
- Bendravimas su seniūnija ( Rudens šventė, Motinos diena, Senelių diena.)
Akcijos ir projektiniai darbai
- Pilietinė akcija „Lietuva tai aš, Lietuva tai mes“
- Pilietinė akcija sausio 13-os dienos įvykiams paminėti: „Atmintis gyva, nes liudija“
- Senelių diena mokykloje
- Geografijos konkursas „ Kaip pažįstų pasaulį“
- Lietuvos Nepriklausomybės dienos minėjimas
- Pradinių klasių projektas „ Saulėgrąžų daigai“
- Akcija “Vilčių medis“
- „Vandeny būk atsargus- tu ne žuvis , o tik žmogus“
- Akcija “Apibėk aplink mokyklą“
- Akcija „Spalvotas gyvenimas“
- Savaitė be patyčių
- Akcija „ Darom 2020“
- Motinos ir tėvelio šventė (Šeimos)
- Europos kalbų dienos minėjimas
- Akcija „Pasodinkime medelį“
- Mokytojų dienos minėjimas
- Sveiko gyvenimo būdo savaitė
- Tolerancijos dienos minėjimas
- Lenkų kalbos savaitė „H. Sinkevič kasdien“
Silpnosios pusės:
- Mokinių mokymosi motyvacija,
- mažai integruotų pamokų,
- pamokose neaktyviai panaudojamos naujausios technologijos,
- mažai moksleivių dalyvauja konkursuose, olimpiadose,
- mažėja mokinių skaičius klasėse ( dėl demografinės padėties).
TIKSLAI IR UŽDAVINIAI 2021\2022 m. m.
1. TIKSLAS. Ugdyti mokinio pažangą, asmeninį tobulėjimą, atradimų ir sėkmės pojūtį.
Uždaviniai:
1.1. Stebėti ir vertinti mokinio asmeninę pažangą ir pasiekimus.
1.2. Taikyti patyriminį ugdymą.
1.3. Plėtoti teminę tarpdalykinę integraciją.
2. TIKSLAS. Formuoti kultūringos ir atviros kaitai mokyklos nuostatas, stiprinant bendruomenių saugumą.
Uždaviniai:
2.1. Efektyvinti mokyklos bendruomenės narių bendradarbiavimą mokyklos, miesto, šalies mastu.
2.2. Tobulinti stebėsenos sistemingumą, pažangos, kokybės įsivertinimo pagrįstumą.
2.3. Pasirengti dirbti besikeičiančiomis mokyklos veiklos sąlygomis.
3. TIKSLAS. Modernizuoti ugdymo turinio procesą.
Uždaviniai:
3.1. Aprūpinti kabinetus ir kitas mokyklos erdves kompiuterine įranga su nuolat atnaujinamomis mokomosiomis programomis ir mokymo priemonių baze.
3.2. Mokyklos erdvių atnaujinimas.
MOKYKLOS VIZIJA
Atvira visuomenei mokykla, teikianti kokybiškąugdymą lenkų kalba, tęsianti ir kurianti tradicijas, atsakingai ir išdidžiai kurianti savo ateitį.
MOKYKLOS MISIJA
Mokykla rūpestingai teikianti pradinį ir pagrindinį ugdymą saugioje ir jaukioje aplinkoje, ugdanti pagarbą kiekvienam žmogui.
MOKYKLOS VERTYBĖS IR FILOSOFIJA
· Profesionalumas
· Bendravimas ir bendradarbiavimas
· Tolerancija
· Pilietiškumas
· Lyderystė
· Savitos tradicijos
MOKYKLOS VEIKLOS PRIORITETAI
· Ugdymo kokybės gerinimas ir mokymosi pagalbos teikimas.
· Saugus, sveikas ir laimingas vaikas.
· Savarankiška, atsakinga ir savita mokykla.
· Mokyklos bendruomenės ryšių stiprinimas.
TIKSLŲ IR UŽDAVINIŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ PLANAS
Priemonė |
Sėkmės kriterijus |
Terminai |
Atsakingas asmuo |
1 tikslas. Tikslas – ugdyti mokinio pažangą, asmeninį tobulėjimą, atradimų ir sėkmės pojūtį. |
|||
1.1.Tirti ir analizuoti mokinių mokymo(si) poreikius, stilius |
Ištirti ir išanalizuoti mokinių mokymo(si) poreikiai, mokymosi stiliai |
2021-2022 m. m. |
Klasių vadovai |
1.2. pamokose diferencijuoti mokymo(si) veiklas pagal mokinių gebėjimus, mokymosi pasiekimus |
Numatytos skirtingos užduotys ir veiklos skirtingų gebėjimų ir pasiekimų mokiniams |
2021-2022 m. m. |
Dalykų mokytojai |
1.3. vykdyti mokinių pasiekimų stebėseną, organizuotų pamokų analizę |
Sukurta mokinių mokymosi pažangos stebėsenos sistema |
2021 rugsėjis, spalis |
Metodinė taryba |
1.4. patobulinti mokomųjų dalykų vertinimą |
Parengtos naujos dalykų vertinimo tvarkos |
2021 rugsėjis |
Metodinė taryba |
1.5. planuoti ir vesti atviras ir integruotas pamokas |
Kartą į mėnesį vedamos atviros pamokos |
2021-2022 m. m. |
Metodinė taryba |
1.6. taikyti inovatyvius mokymosi metodus, parengtus aktyvių mokinių mokymosi |
Taikomi mokymosi skatinantys metodai. Pagerės mokymosi motyvacija. |
2021-2022 m. m. |
Mokytojai |
1.7. organizuoti ugdomąją veiklą kitose edukacinėse erdvėse |
Vykdoma ugdomoji veikla kitose edukacinėse aplinkose |
2021-2022 m. m. |
Mokytojai |
1.8. ugdyti mokinių mokėjimą mokytis kompetenciją |
Patobulinta mokytojų mokėjimą mokytis ugdymo kompetenciją |
2021-2022 m. m. |
Metodinė taryba |
1.9. teikti konsultacijas sunkumų turintiems mokiniams, analizuoti konsultacijų veiksmingumą |
Sudarytas konsultacijų grafikas. Mokiniai ugdys savo gebėjimus, geriau jausis mokykloje. |
2021-2022 m. m. |
Mokytojai |
1.10. tirti ir analizuoti mokinių neformaliojo švietimo poreikius |
Bus tiriamas ir analizuojamas neformaliojo švietimo poreikis |
2021-2022 m. m. |
Klasių vadovai |
1.11.organizuoti neformaliojo švietimo veiklas kitose edukacinėse aplinkose |
Būrelio užsiėmimai organizuojami DIRP, pasienio užkardoje ir kt. |
2021-2022 m. m. |
Būrelių vadovai |
1.12. dalyvauti nacionaliniame mokinių pasiekimų patikrinime, duomenų analizė įvairiais lygmenimis. |
Mokinių pasiekimų rezultatai ne žemesni už šalies vidurkį. Sudarydami ilgalaikius planus, derindami veiklos tarpusavyje, ar su mokiniais per pamokas, mokytojai atsižvelgia į mokinių tyrimų rezultatus ir jų analize bei rekomendacijas. |
2022 balandis, gegužė, birželis, rugpjūtis |
Metodinė taryba |
2 tikslas. 2. Tikslas – formuoti kultūringos ir atviros kaitai mokyklos, stiprinant bendruomenių saugumą.
|
|||
2.1. Organizuoti mokykloje mokytojų autorinius seminarus. |
Mokyklos mokytojai aktyviai dalinsis savo gerąja patirtimi, organizuos autorinius seminarus. |
2021-2022 m. m. |
Dalykų mokytojai, metodinė taryba |
2.2. Organizuoti mokykloje seminarus, metodines dienas. |
Mokytojai ir pedagogai kels savo kvalifikaciją. |
2021-2022 m. m. |
Metodinė taryba , darbo grupė. |
2.3. Teikti savalaikę metodinę pagalbą mokytojams. |
Mokytojas jausis saugiai, pasitikės savimi, įgis daugiau patirties. |
2021-2022 m. m. |
Darbo grupė |
2.4. Nustatyti mokyklos mokytojų ir pedagogų kvalifikacijos tobulinimo prioritetus. |
Ištirti poreikiai, numatyti kvalifikacijos tobulinimo prioritetai. |
2021-2022 m.m. |
Darbo grupė |
2.5. Vykdyti gerosios paskirties sklaidą. |
Ugdomas mokytojų bendradarbiavimas, teikiama pagalba kolegai, gerėja ugdymo kokybė. |
2021-2022 m. m |
Metodinės grupės |
2.6. Stebėti ir analizuoti mokytojų pamokas , neformaliojo ugdymo užsiėmimus. |
Stebima mokytojo veikla, teikiama savalaikė metodinė pagalba mokytojui. |
2021 m. |
Direktorius
|
3 tikslas. Modernizuoti ugdymo turinio procesą.
|
|||
3.1. Prevencinių projektų rengimas, dalyvavimas juose. |
Mokykla dalyvauja skirtinguose nacionaliniuose prevenciniuose projektuose. |
2021-2022 m. m. |
Metodinė taryba |
3.2. Į organizuojamus renginius įtraukti tėvelius, buvusius mokinius. |
Ugdomas bendruomeniškumas, partneriški visų mokyklos bendruomenės narių pilietinės nuostatos. |
2021-2022 m. m. renginių planas |
Darbo grupės |
3.3. Dalyvauti pilietiškų mokyklų sambūrio veikloje. |
Tobulinamas mokinių ir visos mokyklos bendruomenės pilietinis ugdymas. |
2021-2022 m. m. |
Metodinė taryba |
3.4. Dalyvauti šalies pilietinėse akcijose. |
Dalyvaujama pilietinėse akcijose. Ugdomos mokinių, mokyklos bendruomenės narių pilietinės nuostatos. |
2021-2022 m. m. |
Darbo grupės, mokinių taryba. |
3.5. Informuoti rajono visuomenę, mokyklos bendruomenę apie mokinių pasiekimus ir laimėjimus. |
Mokyklos internetniame puslapyje fiksuoti visus mokyklos pasiekimus. Ugdysime pasididžiavimą , pritrauksime naujų mokinių. |
2021-2022 m. m. |
Darbo grupės. |
3.6 Nuolatinis informacinių technologijų atnaujinimas |
Modernizuoti kabinetai ugdymo krypčiai įgyvendinti: įsigyta įranga ir mokymo priemonės. |
2022 m. vasaris |
Darbo grupės |
SUDERINTA
Šalčininkų r. Čiužiakampio pagrindinės
Mokyklos taryboje 2021-08-27
Protokolo Nr.
Priedas Nr. 1
UGDYMO IR UGDYMOSI PRIEŽIŪRA
Priežiūros forma, tikslas |
Numatoma priežiūra. Tema |
Data, atsakingas asmuo |
Priežiūros rezultatų aptarimas |
Planavimas (teminiai ir kalendoriniai planai, indiv. programos, spec., ad., mod. programos, papildomo ugdymo progr.,klasės vad. auklėjamieji planai,) |
Teminiai ir kalendoriniai planai, indiv. programos, spec., ad., mod. programos moksleiviams, papildomo ugdymo progr.,klasės vad. auklėjamieji planai |
Iki 2021-09-11 Direktorius
|
Metodiniuose būreliuose, individualinis aptarimas |
“Mokinių mokymosi ir veiklos aktyvumo skatinimas” |
1,2,3,4 kl. gimtosios k., lietuvių k, anglų k., pamokų stebėjimas.
|
2021-09-05- 2021-11-21 Direktorius
|
Medžiagą aptarti mokytojų tarybos posėdyje. |
Namų darbų tikslingumas ir mokymosi krūvis |
Tikslingas bei diferencijuotas namų darbų skyrimas. Mokinių mokymosi krūvių reguliavimas. Mokinių anketavimas. |
2021–10-04 2021-10-21 Direktorius
|
Direkciniame pasitarime |
“Moksleivių pažanga ir pasiekimai”. |
Patikrinti, kokie ryšiai klasės auklėtojų ir tėvų. Kokie pedagoginiai pokyčiai (mokinių, tėvų, klasių vadovų anketavimas). |
2021-11-04 2021-12-16 Direktorius
|
Medžiaga aptarti tėvų susirinkime. |
Kaip praėjo adaptacinis laikotarpis 1 2-3-4kl. |
1, 2-3-4 kl. moksleivių darbo stebėjimas, mikroklimatas klasėje |
2021-09-02 2021-09-27 Direktorius
|
Direkciniame pasitarime |
“Mokinys – klasės vadovas- tėvai”. |
Analizuoti klasės vadovų darbą, stebėti klasės valandėles, mokinių pasiruošimą tolesniam gyvenimui, moksleivių sugebėjimą save parodyti. Bendravimas su tėvais. |
2022-01-09 2022-01-31 Direktorius
|
Klasių vadovų metodiniame būrelyje |
Vertinimo įtaka mokiniams. |
Kiek mokytojo vertinimas atskleidžia moksleiviui jo teigiamus ypatumus ir silpnybes (Kaip vertinimas skatina moksleivių pažangą bei mokymosi motyvaciją) |
2022-03-06 2022-03-31 Direktorius
|
Direkciniame pasitarime |
Pažintinė. |
“ Socialinių įgudžių lavinimas įvairių dalykų pamokose“.
|
2022-04-03 2022-04-28 Direktorius
|
Mokytojų tarybos posėdyje
|
2-4 kl. mokinių gebėjimų bei įgūdžių lygio nustatymas lietuvių k., matematikos ir pasaulio pažinimo
|
Diferencijavimas ir individualizavimas pamokose. |
2022-04-24 |
Prad. kl. metodinėje grupėje
|
Neformalaus ugdymo priežiūra.
|
Tema: “Neformalojo ugdymo programų įgyvendinimas.”
|
2022-05-02 2022-05-25 Direktorius
|
Direkciniame pasitarime
|
Individualių konsultacijų gabiems ir mokymosi sunkumų turintiems mokiniams veiksmingumo analizė |
Konsultacijų veiksmingumo analizė |
2022-06-02 |
Mokytojų tarybos posėdyje |
Priedas Nr. 2
Mokytojų tarybos posėdžiai
1. Mokyklos darbo tikslai ir uždaviniai 2021\2022 m.m. 2021-08-27 Direktorius
1.1. 2021-2022 m. m. veiklos programai pritarimas.
1.2. 2021-2022 m. m. ugdymo planui pritarimas
1.3. Nemokamo maitinimo perspektyvinis valgiaraštis E.Levon
2 .Mokytojų bendradarbiavimas ir gerosios
patirties sklaida stiprinant mokinių ugdymo(si) 2021-11-17 Direktorius
motyvaciją.
3. Mokymosi motyvacijos palaikymas bei stiprinimas.
3.1. 1-ojo trimestro ugdymo rezultatai 2021-12 Direktorius
3.2. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas
4. Efektyvios ugdymo(si) pagalbos teikimas
įvairių poreikių mokiniams
2022-03-18 Direktorius
5. Mokyklos bendruomenės veikla ugdant kompetencijas. 2022-06-05 Direktorius
5.1. 1, 2,3,4 kl. ugdymo rezultatų analizė ir kėlimas į
aukštesnes klases.
6. Mokyklos veiklos programos 2021\2022 m. projekto aptarimas. Darbo grupė
Priedas Nr. 3
BENDRI MOKYKLOS -TĖVŲ SUSIRINKIMAI
1.1.Ką reikia žinoti apie 2021/2022 m. m. 2021-09-03 Direktorius
1.2. Mokinių maitinimas , pavėžėjimas.
1.3 Atvirų durų savaitė mokykloje 2021 -11 -16 Kl. vadovai
2.1. Drauge su vaiku 2022 -01- 25 Kl. vadovai
2.2 I-ojo trimestro ugdymo rezultatai 2021-12 Kl. vadovai
2.3 II-ojo trimestro ugdymo rezultatai 2022-02
3.1 Vaiko sveikata rūpinkimės kartu. 2022-03-15 O. Gražulienė
3.3 Mokyklos moksleivių vokalinio ansamblio G. Papachina
pasirodymas
4. Mano vaiko ateitis Kl. vadovai
4.1. III-ojo trimestro, metinių ugdymo rezultatų analizė 2022-06-05 Direktorius
4.2. Vaikų vasaros poilsis
4.2. Mokyklos veiklos įsivertinimas
5. Kviesti tėvus į visus renginius nuolat Klasių auklėtojai
organizuojamus mokykloje.
Priedas Nr. 4
Direkciniai pasitarimai
1. Neformalusis ugdymas. 2021-09 Direktorius
Pagalbos mokiniams teikimas
2. Nemokamas moksleivių maitinimas, pavėžėjimas 2021-09 Direktorius
3. Bibliotekos darbas. Problemos 2021-09 A. Moroz
Adaptacinis periodas 1,2,3,4 klasėse
Dienynų tvarkymas 2021-10 Kl. vadovai
5. Mokinių lankomumas ir elgesys 2021-10 Direktorius
6. Namų darbų tikslingumas ir mokinių mokymosi krūvis.
2021-11 Direktorius
7. Moksleivių sveikatos analizė ir
maitinimas mūsų valgykloje 2021-12 Direktorius
8. Lietuvių k., anglų k., dėstymas 1-4 klasėse 2022-01 Direktorius
9. Vertinimo įtaka mokiniams 2022-03 Direktorius
10. Dienynų, dokumentacijos tvarkymas 2022-04 Direktorius
13. Neformalusis ugdymas 2022-05 Direktorius
14. Mokytojų kvalifikacijos kėlimas 2022-05 Direktorius
15. Moksleivių savivalda 2022-05 Direktorius
16. Projektinis darbas 2022-06 Direktorius
Priedas Nr. 5
Šventės, minėjimai, tradiciniai renginiai su mokyklos bendruomene
Eil. Nr.
|
Renginio pavadinimas |
Pravedimo data |
Atsakingi |
1. |
Žinių ir laisvės diena |
rugsėjis |
Kl. vadovai |
2 |
Rudens gėrybių šventė |
rugsėjis |
Klasių vadovai. |
3 |
Europos kalbų diena |
rugsėjis |
Anglų kalbos mokytoja T. Šilobrit |
4 |
Akcija „Visa Lietuva šoka“
|
rugsėjis |
klasių vadovai |
5 |
Mokytojų dienos minėjimas
|
spalis |
kl. vadovai
|
6 |
Visų Šventųjų diena “Čia mūsų Tėvynė, čia bočių kapai |
spalis |
Kl.vadovai |
7 |
Pilietinė iniciatyva skirta Tarptautinei Tolerancijos dienai paminėti
|
lapkritis |
Kl. vadovai |
8 |
Kalėdinių kompozicijų paroda – konkursas |
gruodis |
kl. vadovai. |
9 |
Naujametiniai žiburėliai, karnavalai |
gruodis |
kl. vadovai |
10 |
Kalėdinė sporto šventė |
gruodis |
Kl. vadovai
|
11 |
Pilietinė akcija „Atmintis gyva, nes liudija“, skirta Sausio 13-ajai, Laisvės gynėjų dienai, paminėti |
sausis |
Kl.vadovai |
12 |
Ekskursija į Kauno zoologijos sodą ir Rumšiškės |
kovo |
Kl.vadovai
|
13 |
Saugaus interneto savaitė |
vasaris |
Kl. vadovai |
14 |
Valentino diena mokykloje |
vasaris |
Kl. vadovai, mokinių taryba |
15 |
Lietuvos valstybės atkūrimo dienos minėjimas |
vasaris |
T.Šilobrit Kl. vadovai |
16 |
Užgavėnės |
vasaris |
Kl. vadovai |
17 |
Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos minėjimas |
kovas |
T.Šilobrit Kl. vadovai |
18 |
Kaziuko mugė
|
Kovas |
Kl. vadovai |
19 |
Veiksmo savaitė „Be patyčių“ |
kovas |
Kl.vadovai |
20 |
Velykų renginiai. Margučių paroda - konkursas |
kovas |
kl. vadovai |
21 |
Žemės dienos minėjimas |
kovas |
Kl. vadovai |
22 |
Motinos dienos minėjimas |
gegužė |
kl. vadovai |
23
|
Akcija „Darom“ 2022 |
balandis |
A. Kločkienė
kl.vadovai |
24 |
Akcija ,,Skaito visa mokykla“, skirta spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienai paminėti
|
gegužė |
T.Šilobrit J. Fedorovič |
25 |
1-4 klasių mokinių Mokslo metų užbaigimo šventės
|
gegužė |
Kl. vadovai
|
Priedas Nr. 6
MOKINIŲ UGDYMO KARJERAI PROGRAMA
Eil. Nr. |
Priemonės |
Data |
Atsakingas |
Pastabos |
1 |
Pokalbis: “Kaip įsivaizduoju savo ateitį” |
Rugsėjis |
Kl. auklėtojai |
|
2 |
Nuolat papildyti stendą apie studijas aukštosiose ir aukštesniosiose mokyklose . |
Per metus |
Klasės auklėtoja |
|
3 |
Sukurti bibliotekoje profesinio orientavimo kampelį |
Per metus |
Bibliotekininkė |
|
4 |
Aplankas; “Pažinkime įvairias profesijas”. |
Per metus |
Kl. auklėtojai |
|
5 |
Pokalbis: “Kaip teisingai išsirinkti ateities kelią” |
Gruodis |
Dalykininkai. |
|
6 |
Pravesti piešinių konkursą “Mano busimoji profesija” (prad. kl. Mokiniai). |
Kovas |
A. Pečkauskienė |
|
7 |
Atvirų durų diena aukštosiose,aukštesniosiose mokyklose
|
Vasaris-gegužė |
Kl. auklėtojai
|
|
8 |
Bendradarbiavimas su kitomis institucijomis, darbo birža, ukininkais. |
Per metus |
Direktorius,
|
|
9 |
Integruoti profesinį švietimą į dalykų programą |
Per metus |
Prad. kl. mokytojai |
|
10 |
Teikti moksleiviams informaciją ir rekomendacijas apie profesijas ir studijas |
Per metus |
Kl. auklėtojai |
|
- Ankstesnis
- Kitas >>