Planavimo dokumentai - Pradinio ugdymo planas 2021-2022 m.m.
- Informacija
- Kategorija: Sample Data-Articles
- Paskelbta: Antradienis, 2017 balandžio 18 10:49
- Autorius Super User
- Peržiūros: 864
Veiklos planas 2020-2021 m.m.
PATVIRTINTA:
Mokyklos direktoriaus įsakymas
2020-08- 28 Nr. V-32
ŠALČININKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS
ČIUŽIAKAMPIO PAGRINDINĖ MOKYKLA
MOKYKLOS VEIKLOS
P R O G R A M A
2020\2021 m. m.
2020-2021 m. m. Mokyklos veiklos planas sudarytas vadovaujantis mokyklos Strateginiu planu 2018-2020 m., 2019-2020 m. m. atlikto mokyklos įsivertinimo medžiaga, 2019-2020 m. m. Mokyklos veiklos programos įgyvendinimo analize.
2019-2020 M. M. ANALIZĖ
2019\2020 m. m. mokyklą lankė 62 moksleiviai. Mokinių skaičiaus kaita per pastaruosius 2 metus rodo pradinių klasių mokinių mažėjimą ir atitinkamai bendrą mokinių skaičiaus mažėjimą. Pagrindinio ugdymo I-ąją dalį baigė 6 mokiniai (100%).
Po pamokų buvo organizuotas neformalus ugdymas. Mokykloje veikė 3 būreliai : „Jaunųjų skaitytojų būrelis“ , „Vikrus, stiprus, drąsus“ - sporto būrelis ir „Linksmos natos“ . Mokiniai noriai lankė NVŠ organizuota programą : „Šachmatai kaip gyvenimo pagrindas“. Neformaliojo švietimo veikloje dalyvavo 85% mokinių – NVŠ programose, mokykloje organizuojamose būreliuose .
Mokyklos pedagogai aktyviai dalyvavo, įgyvendinant numatytas ugdymo programas, pagal numatytus normatyvus ir turimas lėšas kėlė kvalifikaciją.
Mokytojai vedė atviras pamokas ir veiklas, dalinosi darbo patirtimi. Vestų pamokų aptarimas mokė išklausyti, išgirsti, argumentuotai vertinti vieni kitus, dalintis ir perimti pozityvią patirtį, mokytis iš daromų klaidų. Buvo vykdoma nuosekli metodinė veikla: organizuotos metodinės savaitės, mokykloje patvirtintas mokinio individualios pažangos įsivertinimo tvarkos aprašas, švietimo pagalbos mokiniui teikimo tvarko aprašas (2019-06-20 dir. įsak. Nr. V-38) , mokiniai pamokose buvo skatinami įsivertinti savo gebėjimus.
Mokykla kryptingai ir savitai kurė savo įvaizdį vietos bendruomenėje. Sklandžiai vyko bendradarbiavimas su visuomenės sveikatos specialiste Nina Šilkiene , mokiniams buvo pravestos pamokos - praktiniai užsiėmimai : „Išgelbėk draugą“ , „Sveikatos mitybos principai“, „Nuotaikų vaivorykštė“ , „Rūkymo žala sveikatai“ , „Kai rankytės švarios – šypsosi veidelis“ . Tėvams skaitė pranešimą: „Mokinių sveikatos priežiūra ir kasmetiniai sveikatos profilaktiniai patikrinimai Šalčininkų r. ugdymo įstaigose“. Efektyviai vyko bendradarbiavimas su Šalčininkų rajono Gerviškių seniūnija, kartu buvo organizuotos akcijos: „Pasodink medelį“ , „Darom 2019“ , „Derliaus šventė 2019“ , „Atšvaitas privalomas ir reikalingas“.
Mokykloje pilnai įdiegtas elektroninis dienynas „Mano dienynas“, kuris pagerino planavimo, informavimo , valdymo procesus, duomenys susieti su lankomumo apskaitos sistema.
Mokykloje buvo gerai organizuotas:
- Vaikų pavėžėjimas į mokyklą (visi).
- nemokamas maitinimas ( 14 mokinių buvo maitinami nemokamai);
- Organizuojamos mokinių pažintinės kelionės: į Medininkus , Vilniaus Valdovų Rūmus, Vilniaus Senamiestį , Jašiūnų Balinskio dvarą, į Paulavos respubliką.
Stipriosios pusės:
- Visi mokiniai iki 16 metų lanko mokyklą.
- Geras mokyklos mikroklimatas (moksleiviai noriai ateina į mokyklą, mokytojų ir vaikų
santykiai geri, moksleiviai saugūs mokykloje).
- Aplinkos svetingumas ( daug gėlių, gerai prižiūrima aplinka, dažnai lankosi svečiai).
- Bendravimas su seniūnija ( Rudens šventė, Motinos diena, Senelių diena.)
Akcijos ir projektiniai darbai
- Pilietinė akcija „Lietuva tai aš, Lietuva tai mes“
- Pilietinė akcija sausio 13-os dienos įvykiams paminėti: „Atmintis gyva, nes liudija“
- Senelių diena mokykloje
- Geografijos konkursas „ Kaip pažįstų pasaulį“
- Lietuvos Nepriklausomybės dienos minėjimas
- Pradinių klasių projektas „ Saulėgrąžų daigai“
- Akcija “Vilčių medis“
- „Vandeny būk atsargus- tu ne žuvis , o tik žmogus“
- Akcija “Apibėk aplink mokyklą“
- Akcija „Spalvotas gyvenimas“
- Savaitė be patyčių
- Akcija „ Darom 2019“
- Motinos ir tėvelio šventė (Šeimos)
- Europos kalbų dienos minėjimas
- Akcija „Pasodinkime medelį“
- Mokytojų dienos minėjimas
- Sveiko gyvenimo būdo savaitė
- Tolerancijos dienos minėjimas
- Lenkų kalbos savaitė „H. Sinkevič kasdien“
- Skaitovų konkursas „Kresy 2019“.
Silpnosios pusės:
- Mokinių mokymosi motyvacija,
- mažai integruotų pamokų,
- pamokose neaktyviai panaudojamos naujausios technologijos,
- mažai moksleivių dalyvauja konkursuose, olimpiadose,
- mažėja mokinių skaičius klasėse ( dėl demografinės padėties).
TIKSLAI IR UŽDAVINIAI 2020\2021 m. m.
Tikslas 1. Užtikrinti mokymo(si) lygį, orientuota į kiekvieno mokinio gerus pasiekimus.
Uždaviniai: – Analizuojant ugdymosi kokybe lemiančius veiksnius , gerinti mokiniu pasiekimus,
- Suteikiant visiems galimybe gauti geros kokybes išsilavinimą,
- Tobulinti individuolu mokiniu pažangos pasiekimu vertinimo kaip ugdymo sistema,
- Laiku teikti įvairiapuse švietimo pagalba mokiniui ir šeimai.
Tikslas 2. Telkti mokyklos bendruomenę nuolatiniam mokymuisi ir asmeniniam tobulėjimui.
Uždaviniai: -Sutelkti mokytojus savianalizei ir saviugdai, skatinti jų bendradarbiavimą ir gerosios patirties sklaidą,
-Organizuoti tėvų švietimą,
- Bendruomeniškumo tarp mokinių, mokytojų, tėvų skatinimas.
Tikslas 3. Plėtoti mokyklos kultūrą ir tradicijas, bendradarbiavimą, kurti motyvuojančias tobulėti, edukacines erdves,
Uždaviniai: - Užtikrinti saugią aplinką mokiniams ir mokytojams,
- Stiprinti mokinių, mokytojų ir tėvų partnerystę, siekiant išlaikyti mokyklos tradicijų tęstinumą,
- Tobulinti, bendruomenės narių ir visuomenės informavimo kultūrą, pristatant mokyklos veiklą bei pasiekimus.
VIZIJA
Čiužiakampio pagrindinė mokykla – efektyvi mokykla, greitai reaguojanti į visuomenės poreikius, vertybių sistemą, ugdanti asmenį visapusiškai išsilavinusį, siekianti mokytis visą gyvenimą. Ugdo mokinių kūrybinį mąstymą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, iniciatyvumą ir gebėjimą atsakyti už savo veiksmus.
MISIJA
Mokykla:
· ugdymo įstaiga teikianti kokybišką pradinį ir pagrindinį išsilavinimą Šalčininkėlių kaimo gyventojų vaikams, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio įgimtas galimybes;
· mokymo, mokymosi ir kultūros centras;
· įstaiga atvira visuomenei.
MOKYKLOS FILOSOFIJA
Tobulėk pats ir leisk tobulėti kitam
VERTYBĖS
Bendražmoniškos : humanizmas, meilė, draugystė, tolerancija,
saugumas, pasitikėjimas savimi.
Visuomeninės: nepriklausomybė, kitų teisių gerbimas, socialinis
pripažinimas, visi žmonės lygūs, demokratiškumas,
taika, bendradarbiavimas, tautinių tradicijų
išlaikymas, aktyvumas, kūrybiškumas, gebėjimas apsispręsti
pasirenkant tolimesnį mokymosi kelią
Asmeninės: sveikata, nuoširdumas, drąsa, saviugda, atvirumas kaitai,
išsilavinimas.
Mokyklos prioritetai:
· ugdymo kokybės tobulinimas
· saugi aplinka
· mokinių, mokytojų ir tėvų partnerystė.
· Bendruoniškumo puoselėjimas ir kompetencijų plėtojimas
TIKSLŲ IR UŽDAVINIŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ PLANAS
Priemonė |
Sėkmės kriterijus |
Terminai |
Atsakingas asmuo |
1 tikslas. Užtikrinti mokymo (si) lygį, orientuota į kiekvieno mokinio aukštus pasiekimus. |
|||
1.1.Tirti ir analizuoti mokinių mokymo(si) poreikius, stilius |
Ištirti ir išanalizuoti mokinių mokymo(si) poreikiai, mokymosi stiliai |
2020-2021 m. m. |
Klasių vadovai |
1.2. pamokose diferencijuoti mokymo(si) veiklas pagal mokinių gebėjimus, mokymosi pasiekimus |
Numatytos skirtingos užduotys ir veiklos skirtingų gebėjimų ir pasiekimų mokiniams |
2020-2021 m. m. |
Dalykų mokytojai |
1.3. vykdyti mokinių pasiekimų stebėseną, organizuotų pamokų analizę |
Sukurta mokinių mokymosi pažangos stebėsenos sistema |
2020 rugsėjis, spalis |
Metodinė taryba |
1.4. patobulinti mokomųjų dalykų vertinimą |
Parengtos naujos dalykų vertinimo tvarkos |
2020 rugsėjis |
Metodinė taryba |
1.5. planuoti ir vesti atviras ir integruotas pamokas |
Kartą į mėnesį vedamos atviros pamokos |
2020-2021 m. m. |
Metodinė taryba |
1.6. taikyti inovatyvius mokymosi metodus, parengtus aktyvių mokinių mokymosi |
Taikomi mokymosi skatinantys metodai. Pagerės mokymosi motyvacija. |
2020-2021 m. m. |
Mokytojai |
1.7. organizuoti ugdomąją veiklą kitose edukacinėse erdvėse |
Vykdoma ugdomoji veikla kitose edukacinėse aplinkose |
2020-2021 m. m. |
Mokytojai |
1.8. ugdyti mokinių mokėjimą mokytis kompetenciją |
Patobulinta mokytojų mokėjimą mokytis ugdymo kompetenciją |
2020-2021 m. m. |
Metodinė taryba |
1.9. teikti konsultacijas sunkumų turintiems mokiniams, analizuoti konsultacijų veiksmingumą |
Sudarytas konsultacijų grafikas. Mokiniai ugdys savo gebėjimus, geriau jausis mokykloje. |
2020-2021 m. m. |
Mokytojai |
1.10. tirti ir analizuoti mokinių neformaliojo švietimo poreikius |
Bus tiriamas ir analizuojamas neformaliojo švietimo poreikis |
2020-2021 m. m. |
Klasių vadovai |
1.11.organizuoti neformaliojo švietimo veiklas kitose edukacinėse aplinkose |
Būrelio užsiėmimai organizuojami DIRP, pasienio užkardoje ir kt. |
2020-2021 m. m. |
Būrelių vadovai |
1.12. dalyvauti nacionaliniame mokinių pasiekimų patikrinime, duomenų analizė įvairiais lygmenimis. |
Mokinių pasiekimų rezultatai ne žemesni už šalies vidurkį. Sudarydami ilgalaikius planus, derindami veiklos tarpusavyje, ar su mokiniais per pamokas, mokytojai atsižvelgia į mokinių tyrimų rezultatus ir jų analize bei rekomendacijas. |
2021 balandis, gegužė, birželis, rugpjūtis |
Metodinė taryba |
2 tikslas. Telkti mokyklos bendruomenę nuolatiniam mokymuisi ir asmeniniam tobulėjimui. |
|||
2.1. Organizuoti mokykloje mokytojų autorinius seminarus. |
Mokyklos mokytojai aktyviai dalinsis savo gerąja patirtimi, organizuos autorinius seminarus. |
2020-2021 m. m. |
Dalykų mokytojai, metodinė taryba |
2.2. Organizuoti mokykloje seminarus, metodines dienas. |
Mokytojai ir pedagogai kels savo kvalifikaciją. |
2020-2021 m. m. |
Metodinė taryba , darbo grupė. |
2.3. Teikti savalaikę metodinę pagalbą mokytojams. |
Mokytojas jausis saugiai, pasitikės savimi, įgis daugiau patirties. |
2020-2021 m. m. |
Darbo grupė |
2.4. Nustatyti mokyklos mokytojų ir pedagogų kvalifikacijos tobulinimo prioritetus. |
Ištirti poreikiai, numatyti kvalifikacijos tobulinimo prioritetai. |
2020-2021 m.m. |
Darbo grupė |
2.5. Vykdyti gerosios paskirties sklaidą. |
Ugdomas mokytojų bendradarbiavimas, teikiama pagalba kolegai, gerėja ugdymo kokybė. |
2020-2021 m. m |
Metodinės grupės |
2.6. Stebėti ir analizuoti mokytojų pamokas , neformaliojo ugdymo užsiėmimus. |
Stebima mokytojo veikla, teikiama savalaikė metodinė pagalba mokytojui. |
2020 m. |
Direktorius
|
3 tikslas. Plėtoti mokyklos kultūrą ir tradicijas, bendradarbiavimą, kurti motyvuojančias tobulėti, edukacines erdves. |
|||
3.1. Prevencinių projektų rengimas, dalyvavimas juose. |
Mokykla dalyvauja skirtinguose nacionaliniuose prevenciniuose projektuose. |
2020-2021 m. m. |
Metodinė taryba |
3.2. Į organizuojamus renginius įtraukti tėvelius, buvusius mokinius. |
Ugdomas bendruomeniškumas, partneriški visų mokyklos bendruomenės narių pilietinės nuostatos. |
2020-2021 m. m. renginių planas |
Darbo grupės |
3.3. Dalyvauti pilietiškų mokyklų sambūrio veikloje. |
Tobulinamas mokinių ir visos mokyklos bendruomenės pilietinis ugdymas. |
2020-2021 m. m. |
Metodinė taryba |
3.4. Dalyvauti šalies pilietinėse akcijose. |
Dalyvaujama pilietinėse akcijose. Ugdomos mokinių, mokyklos bendruomenės narių pilietinės nuostatos. |
2020-2021 m. m. |
Darbo grupės, mokinių taryba. |
3.5. Informuoti rajono visuomenę, mokyklos bendruomenę apie mokinių pasiekimus ir laimėjimus. |
Mokyklos internetniame puslapyje fiksuoti visus mokyklos pasiekimus. Ugdysime pasididžiavimą , pritrauksime naujų mokinių. |
2020-2021 m. m. |
Darbo grupės. |
3.6. Organizuoti buvusiu ir esamu mokinių susitikimus. |
Organizuoti susitikimai su buvusiais mokiniais . Jų sėkmės istorijos padės ugdant mokinių karjeros planavimą. |
2021 m. vasaris |
Darbo grupės |
SUDERINTA
Šalčininkų r. Čiužiakampio pagrindinės
Mokyklos taryboje 2020-08-28
Protokolo Nr. 4
Priedas Nr. 1
UGDYMO IR UGDYMOSI PRIEŽIŪRA
Priežiūros forma, tikslas |
Numatoma priežiūra. Tema |
Data, atsakingas asmuo |
Priežiūros rezultatų aptarimas |
Planavimas (teminiai ir kalendoriniai planai, indiv. programos, spec., ad., mod. programos, papildomo ugdymo progr.,klasės vad. auklėjamieji planai,) |
Teminiai ir kalendoriniai planai, indiv. programos, spec., ad., mod. programos moksleiviams, papildomo ugdymo progr.,klasės vad. auklėjamieji planai |
Iki 2020-09-11 Direktorius
|
Metodiniuose būreliuose, individualinis aptarimas |
“Mokinių mokymosi ir veiklos aktyvumo skatinimas” |
1,2,3,4 kl. gimtosios k., lietuvių k, anglų k., istorijos, geografijos, matematikos, biologijos, chemijos, fizikos pamokų stebėjimas.
|
2020-09-05- 2020-11-21 Direktorius
|
Medžiagą aptarti mokytojų tarybos posėdyje. |
Namų darbų tikslingumas ir mokymosi krūvis |
Tikslingas bei diferencijuotas namų darbų skyrimas. Mokinių mokymosi krūvių reguliavimas. Mokinių anketavimas. |
2020–10-04 2020-10-21 Direktorius
|
Direkciniame pasitarime |
“Moksleivių pažanga ir pasiekimai”. |
Patikrinti, kokie ryšiai klasės auklėtojų ir tėvų. Kokie pedagoginiai pokyčiai (mokinių, tėvų, klasių vadovų anketavimas). |
2020-11-04 2020-12-16 Direktorius
|
Medžiaga aptarti tėvų susirinkime. |
Kaip praėjo adaptacinis laikotarpis 1 2-3-4kl. |
1, 2-3-4 kl. moksleivių darbo stebėjimas, mikroklimatas klasėje |
2020-09-02 2020-09-27 Direktorius
|
Direkciniame pasitarime |
“Mokinys – klasės vadovas- tėvai”. |
Analizuoti klasės vadovų darbą, stebėti klasės valandėles, mokinių pasiruošimą tolesniam gyvenimui, moksleivių sugebėjimą save parodyti. Bendravimas su tėvais. |
2021-01-09 2021-01-31 Direktorius
|
Klasių vadovų metodiniame būrelyje |
Vertinimo įtaka mokiniams. |
Kiek mokytojo vertinimas atskleidžia moksleiviui jo teigiamus ypatumus ir silpnybes (Kaip vertinimas skatina moksleivių pažangą bei mokymosi motyvaciją) |
2021-03-06 2021-03-31 Direktorius
|
Direkciniame pasitarime |
Pažintinė. |
“ Socialinių įgudžių lavinimas įvairių dalykų pamokose“.
|
2021-04-03 2021-04-28 Direktorius
|
Mokytojų tarybos posėdyje
|
2-4 kl. mokinių gebėjimų bei įgūdžių lygio nustatymas lietuvių k., matematikos ir pasaulio pažinimo
|
Diferencijavimas ir individualizavimas pamokose. |
2021-04-24 |
Prad. kl. metodinėje grupėje
|
Neformalaus ugdymo priežiūra.
|
Tema: “Neformalojo ugdymo programų įgyvendinimas.”
|
2021-05-02 2021-05-25 Direktorius
|
Direkciniame pasitarime
|
Individualių konsultacijų gabiems ir mokymosi sunkumų turintiems mokiniams veiksmingumo analizė |
Konsultacijų veiksmingumo analizė |
2021-06-02 |
Mokytojų tarybos posėdyje |
Priedas Nr. 2
Mokytojų tarybos posėdžiai
1. Mokyklos darbo tikslai ir uždaviniai 2020\2021 m.m. 2020-08-28 Direktorius
1.1. 2020-2021 m. m. veiklos programai pritarimas.
1.2. 2020-2021 m. m. ugdymo planui pritarimas
1.3. Vaikų vasaros poilsis.
1.4. Nemokamo maitinimo perspektyvinis valgiaraštis A. Dobrovolskienė
2 .Mokytojų bendradarbiavimas ir gerosios
patirties sklaida stiprinant mokinių ugdymo(si) 2020-11-17 Direktorius
motyvaciją.
3. Mokymosi motyvacijos palaikymas bei stiprinimas.
3.1. 1-ojo trimestro ugdymo rezultatai 2020-12 Direktorius
3.2. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas
4. Efektyvios ugdymo(si) pagalbos teikimas
įvairių poreikių mokiniams
2021-03-18 Direktorius
5. Mokyklos bendruomenės veikla ugdant kompetencijas. 2021-06-05 Direktorius
5.1. 1, 2,3,4 kl. ugdymo rezultatų analizė ir kėlimas į
aukštesnes klases.
6. 6-8 kl. ugdymo rezultatų analizė ir kėlimas į 2021-06-15
aukštesnes klases. Direktorius
6.1 Metodinių grupių veiklos aptarimas.
6.2. Individualių konsultacijų gabiems ir mokymosi
sunkumų turintiems mokiniams veiksmingumo analizė Direktorius
6.3. Mokyklos veiklos programos 2020\2021 m. projekto aptarimas. Darbo grupė
Priedas Nr. 3
BENDRI MOKYKLOS -TĖVŲ SUSIRINKIMAI
1.1.Ką reikia žinoti apie 2020/2021 m. m. 2020-09-03 Direktorius
1.2. Mokinių maitinimas , pavėžėjimas.
1.3 Atvirų durų savaitė mokykloje 2020 -11 -16 Kl. vadovai
2.1. Drauge su vaiku 2021 -01- 25 Kl. vadovai
2.2 I-ojo trimestro ugdymo rezultatai 2020-12 Kl. vadovai
2.3 II-ojo trimestro ugdymo rezultatai 2021-02
3.1 Vaiko sveikata rūpinkimės kartu. 2021-03-15 N. Šilkienė
3.3 Mokyklos moksleivių vokalinio ansamblio G. Papachina
pasirodymas
4. Mano vaiko ateitis Kl. vadovai
4.1. III-ojo trimestro, metinių ugdymo rezultatų analizė 2021-06-05 Direktorius
4.2. Vaikų vasaros poilsis
4.2. Mokyklos veiklos įsivertinimas
5. Kviesti tėvus į visus renginius nuolat Klasių auklėtojai
organizuojamus mokykloje.
Priedas Nr. 4
Direkciniai pasitarimai
1. Neformalusis ugdymas. 2020-09 Direktorius
Pagalbos mokiniams teikimas
2. Nemokamas moksleivių maitinimas, pavėžėjimas 2020-09 A. Mažeiko
3. Bibliotekos darbas. Problemos 2020-09 A. Moroz
Adaptacinis periodas 1,2,3,4 klasėse
Dienynų tvarkymas 2020-10 Kl. vadovai
5. Mokinių lankomumas ir elgesys 2020-10 Direktorius
6. Namų darbų tikslingumas ir mokinių mokymosi krūvis.
2020-11 Direktorius
7. Moksleivių sveikatos analizė ir
maitinimas mūsų valgykloje 2020-12 Direktorius
8. Lietuvių k., anglų k., dėstymas 6-8 klasėse 2021-01 Direktorius
9. Dailės, muzikos, technologijų, kūno kultūros 2021-02 Direktorius
dėstymas 6-8 kl.
10. Vertinimo įtaka mokiniams 2021-03 Direktorius
11. Matematikos, biologijos, fizikos, chemijos
dėstymas 6-8 kl. 2021- 03 Direktorius
12. Dienynų, dokumentacijos tvarkymas 2021-04 Direktorius
13. Neformalusis ugdymas 2021-05 Direktorius
14. Mokytojų kvalifikacijos kėlimas 2021-05 Direktorius
15. Moksleivių savivalda 2021-05 Direktorius
16. Projektinis darbas 2021-06 Direktorius
Priedas Nr. 5
Šventės, minėjimai, tradiciniai renginiai su mokyklos bendruomene
Eil. Nr.
|
Renginio pavadinimas |
Pravedimo data |
Atsakingi |
1. |
Žinių ir laisvės diena |
rugsėjis |
Kl. vadovai |
2 |
Rudens gėrybių šventė |
rugsėjis |
Klasių vadovai. |
3 |
Europos kalbų diena |
rugsėjis |
Anglų kalbos mokytoja T. Šilobrit |
4 |
Akcija „Visa Lietuva šoka“
|
rugsėjis |
klasių vadovai |
5 |
Mokytojų dienos minėjimas
|
spalis |
kl. vadovai
|
6 |
Visų Šventųjų diena “Čia mūsų Tėvynė, čia bočių kapai |
spalis |
Kl.vadovai |
7 |
Pilietinė iniciatyva skirta Tarptautinei Tolerancijos dienai paminėti
|
lapkritis |
Kl. vadovai |
8 |
Kalėdinių kompozicijų paroda – konkursas |
gruodis |
kl. vadovai. |
9 |
Naujametiniai žiburėliai, karnavalai |
gruodis |
kl. vadovai |
10 |
Kalėdinė sporto šventė |
gruodis |
E. Gulbinovič
|
11 |
Pilietinė akcija „Atmintis gyva, nes liudija“, skirta Sausio 13-ajai, Laisvės gynėjų dienai, paminėti |
sausis |
J.Sinickaja, mokinių taryba |
12 |
Ekskursija į Kauno zoologijos sodą ir Rumšiškės |
kovo |
Kl.vadovai
|
13 |
Saugaus interneto savaitė |
vasaris |
J. Suckelis |
14 |
Valentino diena mokykloje |
vasaris |
Kl. vadovai, mokinių taryba |
15 |
Lietuvos valstybės atkūrimo dienos minėjimas |
vasaris |
J. Sinickaja T.Šilobrit Kl. vadovai |
16 |
Užgavėnės |
vasaris |
Kl. vadovai |
17 |
Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos minėjimas |
kovas |
J. Sinickaja T.Šilobrit Kl. vadovai |
18 |
Kaziuko mugė
|
Kovas |
Kl. vadovai |
19 |
Veiksmo savaitė „Be patyčių“ |
kovas |
Kl.vadovai |
20 |
Velykų renginiai. Margučių paroda - konkursas |
kovas |
kl. vadovai |
21 |
Žemės dienos minėjimas |
kovas |
A. Kločkienė J. Lebed |
22 |
Motinos dienos minėjimas |
gegužė |
kl. vadovai |
23
|
Akcija „Darom“ 2019 |
balandis |
A. Kločkienė
kl.vadovai |
24 |
Viktorina „Fizikos ekspertas“ |
gegužė |
J. Suckelis |
25 |
Akcija ,,Skaito visa mokykla“, skirta spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienai paminėti
|
gegužė |
T.Šilobrit J. Fedorovič |
26 |
1-4 klasių mokinių Mokslo metų užbaigimo šventės
|
gegužė |
Kl. vadovai
|
27 |
5-8 klasių mokinių Mokslo metų užbaigimo šventės
|
birželis |
Kl. vadovai,
|
Priedas Nr. 6
MOKINIŲ UGDYMO KARJERAI PROGRAMA
Eil. Nr. |
Priemonės |
Data |
Atsakingas |
Pastabos |
1 |
Pokalbis: “Kaip įsivaizduoju savo ateitį” |
Rugsėjis |
Kl. auklėtojai |
|
2 |
Nuolat papildyti stendą apie studijas aukštosiose ir aukštesniosiose mokyklose . |
Per metus |
Klasės auklėtoja |
|
3 |
Sukurti bibliotekoje profesinio orientavimo kampelį |
Per metus |
Bibliotekininkė |
|
4 |
Aplankas; “Pažinkime įvairias profesijas”. |
Per metus |
Kl. auklėtojai |
|
5 |
Pokalbis: “Kaip teisingai išsirinkti ateities kelią” |
Gruodis |
Dalykininkai. |
|
6 |
Pravesti piešinių konkursą “Mano busimoji profesija” (prad. kl. Mokiniai). |
Kovas |
A. Pečkauskienė |
|
7 |
Atvirų durų diena aukštosiose,aukštesniosiose mokyklose
|
Vasaris-gegužė |
Kl. auklėtojai
|
|
8 |
Bendradarbiavimas su kitomis institucijomis, darbo birža, ukininkais. |
Per metus |
Direktorius,
|
|
9 |
Vesti pokalbius su 8 kl. Moksleiviais apie profilinį mokymą tinkamą dalykų pasirinkimą susietą su būsima profesiją |
Per metus |
Administracija, kl. auklėtojai. |
|
10 |
Rinkti informaciją spaudoje apie profesijas ir studijas profesinėse, aukštesniosiose, aukštosiose mokyklose |
Per metus |
Kl. auklėtojai |
|
11 |
Integruoti profesinį švietimą į dalykų programą |
Per metus |
Prad. kl. mokytojai |
|
12 |
Teikti moksleiviams informaciją ir rekomendacijas apie profesijas ir studijas |
Per metus |
Kl. auklėtojai |
|